Wednesday 30 July 2008

Podobieństwo - likeness

W tym miesiącu wyzwanie rzuciła Nowalinka - tytuł "podobieństwo" długo nie dawał mi spać... miałam trudności, żeby go ugryźć, rozpracować... w końcu, pod wpływem dość nieoczekiwanego impulsu powstał dość zabawny, przekorny scrapek - zupełnie nieindustrialny, zupełnie nie żelazny....za to zalatujący z lekka francuszczyzną?
Główną ideą było właśnie brak podobieństw...bo jakby na to nie patrzeć, nawet po 10 latach bycia razem w kwestii podobieństw mnie i mojego Jędrka stać na naprawdę niewiele... ;)


Pozostałych wyzwaniowych scrapków trzeba szukać u Nowalinki, Agnieszki-Anny, Anny-Marii (principessy), Agnieszki, Moniq, Babska, Filki, Jaszmurki, K-mai, Uhk, Rae, Batory oraz KitiW:)
Here's my Lo for this month's challenge - the topic was "Likeness". I had a lot of problems to imagine this Lo, but finally I did something totally different from my last works - just to give me a rest or as a kind of a joke, mabye... this is me and my hubby - we all totaly different in every single matter... the only thing we can do to look or behave similar is shown on the photo. I wrote there : "we're so different that almost similar":)

Na razie jestem zmuszona zarządzić krótki odpoczynek od industrialu - goni mnie termin na komercyjna robótkę, wiec kółka zębate idą na razie w odstawkę... ale nie na długo, bo już czuję swędzenie w łapkach :) Pozdrawiam :)

14 comments:

Rae said...

E tam nie podobni :) Kropka w kropkę tacy sami! ;D

Anonymous said...

Zupełnie nie brakuje mi żelastwa:)Ty potrafisz pieknie zawsze, niezależnie od materiałów. Bardzo klimatyczny, urokliwy scrap. I te kropeczki....

Anonymous said...

No, że też mnie pokusiło przetrząsać dzisiaj net w poszukiwaniu "Podobieństw"... Do dziury się schowam, albo wymyślę, że net mi odcięli... Świetny scrap - chcesz czy nie - jesteście podobni (przynajmniej na tej fotce) :)

finnabair said...

no bardzo, bardzo się staraliśmy wykręcając paszcze jak żaby wąskoustne :) dziękuję po stokroć!

Nowalinka said...

łooo! Extra! :)
No, podobieństwo widac jak nic ;)
Bratnie Dusze :)
Cieszę się, że podeszłaś do tego z humorem i ciepłem :)
Te kropy i kółka...mrrr :)

Unknown said...

hehe, nie ukryjecie podobieństwa :)

Tracy said...

Just beautiful! I love black and white together!

Zielona said...

Fantastyczny scrap!!!

Norunn said...

Your scrapping is wonderful! so many lovely details. Here I'm looking like crazy after an old clock! Still I haven't found any...but I hope!

a.batory said...

po latach sie ludzie do siebie upodobniają:)
sie teraz nie wyprzecie ze sie znacie;)
scrap jest bomba ! i moje znienawidzone zestawienie kolorystyczne u Ciebie łykam bez skrzywienia gęby:))

jaśminowasia said...

świetny scrap

Renny Berryboar said...

Hihihi :D Jak brat i siostra :P
A scrapik świetny Ci wyszedł :)

Unknown said...

mnie tez sie podoba, nie wiem ktory element uwazasz za typowo francuski, nie wiem co sie Polakom rzuca najbardziej w oczy we francuskch scrapach??
genialny i podobny!!!!
no i bialo czarny ... ja tez nie lubie (jak batory) choc tez sama ostatnio zrobilam :)

ScrappyBlueStones said...

Cóz, długie przebywanie w towarzystwie jednej osoby grozi upodobnieniem sie do niej... Ważne zatem, żeby na początku dokonać dobrego wyboru :)

I "kolory" super!! Jak to ostatnio mąż mojej przyjaciółki po wizycie w holenderskich ogrodach tulipanowych powiedział "a teraz idę popatrzeć na asfalt, żeby mi oczy odpoczęły"!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...